niedziela, 2 lutego 2014

" This is maybe just an SOS"


Kolejna miniaturka ;) Teraz przez jakis czas bd miniaturki ;p


http://dziurawykociol.nora.pl/viewtopic.php?t=8485

Tytuł: " This is maybe just an SOS"
Autor: ?
Tłumaczenie: Kristenhn
Czasy: cięzko określić
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment opowiadania:

"...Patrzę na gwiazdy i wiem, że ty też to robisz. Moje zmysły są pełne ciebie, twojego zapachu, smaku, magii. Spadam ja i ty spadasz ze mną. Razem się podnosimy i razem upadamy. Wypowiadasz moje imię i jest to zarazem obietnicą i przekleństwem. A kiedy gwiazdy eksplodują, kiedy świat obróci się do góry nogami, ja nadal będę cię nienawidzić.

 Nigdy nie pragnęłam ciebie ani tej miłości. Zawsze chciałam byś był szkolnym tyranem, który potrzebuje uwagi. To rzekomo łatwiejsza droga. Kiedy w końcu przyszedł czas na opuszczenie tego miejsca, chciałam poczuć ulgę, widząc ciebie odchodzącego. Ale nie ze złamanym sercem. Jestem rozgoryczona, bo sprawiłeś, że cię pokochałam, bo wiesz, oboje wiemy, od samego początku, że to nie mogło istnieć, ale pozwoliłeś mi polec. I ty sam upadłeś tak głupio. Nienawidzę cię za bycie lekkomyślnym i nieuważnym w naszych uczuciach..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz