środa, 19 lutego 2014

"Fotografie"


Dawno temu czytałam tą miniaturkę , ale niedawno ją znalazłam ;p


http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=20682

Tytuł: "Fotografie"
Autor: Alys
Czasy: Dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania:

"...Wszedł cicho do mieszkania. Nie widział jej płaszcza, więc nie informował nikogo o swoim powrocie, pewnie jest jeszcze w tej swojej pracowni... Jego wzrok padł na puste ściany.
Na jego twarzy pojawił się ironiczny uśmieszek. Przypomniał sobie jej słowa: Jeśli mnie zdradzisz, zostaniesz z niczym, a ja zniknę i zabiorę ze sobą wspomnienia. Musiał przyznać, że dotrzymała słowa. W całym mieszkaniu nie pozostał po niej ślad.
Nawet na zdjęciu w salonie, jedynym, które pozostawiła w całym mieszkaniu, był tylko on.
Nie sądził, że Hermiona dowie się o tym małym incydencie. No dobrze, incydentach...
Ale te kobiety nic dla niego nie znaczyły, krótkie i gorące spotkania… To przy jej boku chciał znaleźć stabilizację. Cóż, teraz musi znaleźć narzeczoną. Uśmiechnął się z politowaniem, widząc pierścionek na nocnej szafce - po jego stronie. Chyba nie sądziła, że to jedyny sposób w jaki ją „oznaczył”. Wziął do ręki mapę Londynu i stuknął w nią różdżką - mały czar lokalizacyjny.
Zniecierpliwiony stuknął ponownie. Przeklął głośno. Sprytna dziewczynka... Zdjęła z siebie zaklęcie. Ale to jej niewiele pomoże i tak ją znajdzie. Przecież jest w pracowni, a jeśli nie... w końcu tam wróci.
Nad ranem udał się do atelier dziewczyny. Jakie było jego zdziwienie, gdy od dozorcy dowiedział się, że panna Granger sprzedała ostatnio pracownię, gdzieś się przenosząc... Potraktował to jak wyzwanie. Jego rodzina zawsze dostawała to, czego chciała, a on teraz chciał odnaleźć narzeczoną..."

2 komentarze:

  1. Też czytałam tą miniaturkę już dawno i spodobała mi się od razu :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń