niedziela, 9 lutego 2014

"Romantyczna historya Hermyony i Dracona"

Zabawna parodia Dramione ;)


http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?t=6003

Tytuł: "Romantyczna historya Hermyony i Dracona"
Autor: Serpentis Sempre
Czasy: Po wojnie/Malfoy Manor
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania:

"...Dziewczynie ze wzruszenia głos zamarł w krtani. Patrzyła w oczy ukochanego, nie wiedząc, co mówić.

- I nic dziwnego, bo teraz czas na moją kwestię.
- No, to zamiast jęczeć, mów!

- Ja, Dracon Fulco Malfoy, biorę sobie ciebie...

- Żartujesz? Naprawdę masz na drugie Fulco?
- Granger, psujesz nastrój!

- Ja, Dracon Fulco Malfoy, biorę sobie ciebie, Hermionę...

- Eee... Jak ci było na drugie?
- Jane, ty aktorzyno niedouczony!

... Biorę sobie ciebie, Hermionę Jane Granger za żonę...

- Hola, hola! Nie zapędzaj się tak! Jeszcze mi się nawet nie oświadczyłeś!
- Halo, zaraz mnie zamkną w Azkabanie! Nie mam czasu na te wszystkie ceregiele.

... Biorę sobie ciebie, Hermionę Jane Granger za żonę i ślubuję ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz, że cię nie opuszczę, aż do śmierci - mówił, patrząc w jej piękne...

- Malfoy, zbereźniku, patrz jej w OCZY a nie na dekolt!
- Wcale nie patrzę! Bo i na co?

...Mówił, patrząc w jej piękne, pełne łez oczy. Hermiona odzyskała głos i odpowiedziała, drżąc ze wzruszenia:
- Ja, Hermiona Jane Granger, biorę sobie ciebie, Dracona Fulco...

- Buahaha!
 - Grangerrr..."

2 komentarze: