poniedziałek, 24 lutego 2014

"Obsługa klienta"

To opowiadanie czyta się bardzo przyjemnie ;)

Przy okazji poprawiłam sobie humor i mogłam się pośmiać ;)
Nie miniturka ;p Opowiadanie mające kilka rozdziałów ;)

http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=17055

Tytuł: "Obsługa klienta"
Autor: Sunny June 46
Tłumaczenie: A. Valensi
Czasy: Dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONE

Fragment Opowiadania:

"...- Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, NIEEEEEEEEEEEEEE! Nie kcem!

- Katerina! Wracaj tutaj! Katerina! KATERINA!

- Bułka z masłem, co?

- Zamknij się, Granger.

- Myślałam, że masz wszystko pod kontrolą? Z tego co pamiętam Kat miała wziąć kąpiel, ale póki co tylko ty jesteś cały mokry.

- Wepchłam Wuja Draca do wanny!

- Ależ jesteś kochana! Malfoy, czy ona nie jest kochana?

- O tak, w istocie urocza. Pomożesz mi, czy nie?

- Katerina, chciałabyś się pobawić?

- Bawić? Tak tak tak tak!

- Super! Ta gra nazywa się pływanie synchroniczne, podoba ci się?

- Tak tak tak tak tak!!!

- Będziemy udawać, że wanna to basen i pokażesz nam, jak ślicznie pływasz, dobrze?

- Dobze dobze dobze! Wuja Draco chooooooodź!

- Granger?

- Malfoy?

- Nie mogłaś wcześniej tego zasugerować?

Plusk, plusk, plusk.

- Zoba, zoba, zoba, pływaaaaaaaaam!

- I to jak pięknie, Kat… oczywiście, że nie, skoro stwierdziłeś, że doskonale umiesz się obchodzić z dziećmi i masz wszystko pod kontrolą.

- I ty mi uwierzyłaś?

Plusk, plusk, plusk.

- Łiiiiiiiiiii, ale faaaaaaaaanieeee!

- Oczywiście, że nie. Ale to było bardzo zabawne.

- Aha…

Plusk, plusk, PLUSK.

- MALFOY! Argh… czemu ty… uch… wyciągnij mnie stąd!

- Hahahahaha, Herminia też pływa!

- Ha, ha, zgadza się. Hermiona też pływa.

- Malfoy, jesteś martwy, niech tylko się stąd wydostanę!..."

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama obsługa klienta to oczywiście ważna rzecz, lecz nie jedyna. Musimy przecież jeszcze go utrzymać. Dzięki systemom CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy nie mamy z tym najmniejszego problemu. W końcu chodzi o to, aby klient był jak najbardziej przywiązany do naszej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Panem zgadzam. Profesjonalna obsługa klienta to podstawa nad którą powinna popracować każda firma. My do takich celów wdrożyliśmy specjalny system crm od Connecto https://www.connecto.pl. Oprogramowanie służy m.in. do usprawnienia pracy naszych przedstawicieli handlowych oraz marketingowców.

      Usuń
  3. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kluczowe jest to, aby menedżerowie posiadali odpowiednią wiedzę, o której można dowiedzieć się na stronie https://www.impactinternational.com/pl/blog/jak-motywowac-zespol-rozproszony . Stamtąd można naprawdę wyciągnąć wiele przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Indywidualne narzędzia analityczne, takie jak te oferowane przez https://extended.tools/ są ogromnym atutem dla każdej firmy. Nie tylko pomagają w procesie rekrutacji, ale także identyfikują i podkreślają indywidualne mocne strony, które mogą być wykorzystane do zachęcania pracowników do dalszego rozwoju. W efekcie narzędzia te mogą być wykorzystywane do aktywnego motywowania personelu do ciągłego rozwoju w określonym kierunku.

    OdpowiedzUsuń