niedziela, 23 lutego 2014

" Nienawidzę cię, Granger"

Same dialogi ;) bardzo fajne ;)

http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=14739

Tytuł: " Nienawidzę cię, Granger"
Autor: Arvene
Czasy: Dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania:

"...23.12

- GRANGER!
- Czego się drzesz?!
- Zrzuciłaś mnie z łóżka!
- Nie.
- Tak.
- Nie.
- A co, sam się zrzuciłem?
- Możliwe. Ja nie mogłam cię zrzucić.
- Dlaczego?
- Bo spałam.
- Zrzuciłaś mnie śpiąc!
- Nie można robić dwóch rzeczy na raz, nie wiedziałeś o tym?
- Nienawidzę cię Granger!
- Nawzajem.

1: 55

- Cholera!
- Co znowu?
- Wsadziłaś mi łokieć w oko!
- A ty przez całe życie wsadzasz swój nos w moje sprawy.
- Ja mogę.
- Tak? To ja też!
Łup
- To bolało.
- Miało boleć.
- Nienawidzę cię Granger.
- Nawzajem..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz