piątek, 28 lutego 2014

"Sekret"


Kolejna miniatureczka . Nie jest to typowe Dramione ,ale wszystko rozgrywa się pomiędzy Hermioną a Draconem ;)


http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=5597


Tytuł: "Sekret"
Autor: Arctic Demon
Tłumaczenie: Iwa
Czasy: Voldek zapewne żyje
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania:

"...- Naprawdę duży sekret.
- …
- Wstrząśnie twoim żałośnie małym tyłkiem.
- Malfoy, zdaje się, że zapominasz, że to ty jesteś za kratkami, a ja mam różdżkę.
- Widziałaś kiedyś horkruksa, Granger?
- …Co?
- Horkruks. No wiesz. H. O. R. K. R. U. K. S. Albo X. Nie, na pewno K, S.
- Malfoy, o czym ty mówisz?
- To są części duszy, Granger. Podarte i schowane tam, gdzie nikt ich nie powinien znaleźć.
- Wiem, czym są, Malfoy! Skąd o nich wiesz?
- Wiem wiele rzeczy, Granger. Już nie czujemy się tak potężni i wszechmocni, co?
- Malfoy?
- Dla ciebie „panie Malfoy”, Granger.
- Malfoy. Co jeszcze wiesz o horkruksach?
- Wiem, że ich szukacie.
- I?
- Że nie możecie ich znaleźć.
- I…
- Że zniszczyliście węża… ale on nie był tym ostatnim.
- I-i?
- Wiem, gdzie on jest.
- Wiesz, jak go znaleźć?
- Ty też.
- Ja… Dlacze… Nie… Nie wiem, Malfoy.
Zaśmiał się złośliwie.
- Wiesz od czasu, gdy miałaś jedenaście lat.
- Malfoy, to nie ma sensu.
- Zobacz! To dlatego Czarny Pan powinien był mnie zatrzymać! Spójrz! Wykopał najbardziej niebezpiecznego członka swojej pieprzonej armii! Bo ja wiem. Ja wiem, Granger. Rozpracowałem to. I nawet On o tym nie wie. Myśli, że ma tylko siedem i jest pewien, że wszystkie są bezpieczne.
- Malfoy. Proszę, o czym ty mówisz?
- Mówię o tym ósmym. Albo siódmym… Nie. Siódmy horkruks, ósma część duszy.
- On na pewno istnieje?
- Widziałaś kiedyś horkruksa, Granger?
- Malfoy! Nie zmieniaj tematu!..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz