niedziela, 2 lutego 2014

"Pożądanie"

Jeżeli ktoś z was czytał bloga Nox to wie o co chodzi . ;)

Jeżeli nie to i tak jest to świetna miniaturka ;p

Tytuł: "Pożądanie"
Autor: Nox
Czasy: Hogwart
Status: ZAKOŃCZONA

MINIATURKA W CAŁOŚCI ! 
ZAPRASZAM DO CZYTANIA !


-Nie - zaprotestowała gwałtownie - ty nie możesz zażyć jakiegoś badziewia! Nie
pozwalam ci!
-Granger - pokręcił głowa z ironicznym uśmieszkiem - co ty możesz? Zrobię to co uważam za słuszne, i ty mnie przed tym nie powstrzymasz.
Dziewczyna chwycił go za włosy i przyciągnęła do siebie. Jej oczy pałały gniewem. Odległość między ich twarzami wynosiła kilka centymetrów.
-Nie będziesz brał żadnego eliksiru przeciw pożądaniu! Jeśli ja mogę to znieść, to ty też!
-A jeśli weźmiemy to oboje? - zapytał roztropnie - wtedy wszystko będzie proste.
-Wtedy - warknęła zła - już nic nie będzie cię przy mnie trzymało. A po za tym nie zawsze wybieram najprostszą drogę.
-Jak to nic nie będzie mnie przy tobie trzymało? - Draco podniósł głos - co ty, do cholery sobie myślisz?! Nie po to męczę się tyle czasu żebyś była moja, bo chcę się z tobą tylko przespać!
-A co w takim razie będzie cię przy mnie trzymało, jak nie pożądanie? - prychnęła gorzko Hermiona.
-Dobrze, wiesz co!
-Skąd mam mieć pewność? - zapytała cicho i spojrzała mu w oczy, jakby właśnie tam szukała odpowiedzi.
-Bo ci ją daje, obiecuję ci to - warknął i przyciągnął ją bliżej, by pocałować ją w usta.
Pocałunek był długi i namiętny.
-Nigdy nie pozwolę ci odejść - powiedział opierając głowę na jej czole - nigdy, chyba, że tego zapragniesz.

Kilka słów od Nox
miałam tego użyć w blogu, ale zabrakło mi pomysłu w jakiej sytuacji miałabym tego użyć.

3 komentarze: