poniedziałek, 24 lutego 2014

"Oczy"


Dzisiaj ktoś próbował włamać się na mojego bloga na szczęście mu sie nie udało.

Musiałam zmienić hasło. A tak bylam przywiązana do poprzedniego ;/
Miniaturka na Dobranoc ;p

http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=8538

Tytuł: "Oczy"
Autor: Yoanne
Czasy: Dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania:

"...Jeszcze więcej czasu upłynęło nim dowiedziałam się, jak właściwie doszło do samego błędu. Tej niefortunnej pomyłki. Nikt o tym nie rozmawiał. Więc sama zapytałam. Siedziała, jak zwykle, w bibliotece. W kołysce spał mały chłopczyk. Chrząknęłam delikatnie. Odwróciła głowę i uśmiechnęła się grzecznie. Zaczęłam rozmowę, trochę niepewnie, trochę nieporadnie. I od słowa do słowa dowiedziałam się wszystkiego. Czasem jeszcze rozmawiałyśmy, lecz na ogół zdawała się mnie nie dostrzegać.
A wszystko zaczęło się w trakcie wojny. Zostali wyznaczeni do wspólnego zadania. On, ponieważ był sprytny, mający uznanie. Ona - szalenie inteligentna. Musieli odnaleźć zaginionych członków Zakonu. Trop urywał się w lesie na południu Szkocji. Spędzili wiele nocy i dni przeczesując mokradła. Zero magii – ministerstwo było infiltrowane. A był to koniec jesieni. Którejś nocy zastała ich zamieć śnieżna. Jakkolwiek jaskinia dawała schronienie przed opadami, nie chroniła przed zimnem. Oboje wykończeni znaleźli ukojenie w swoich ramionach. Niby nic, a od tego się właśnie zaczęło..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz