czwartek, 10 października 2013

" Zanim zajdzie słońce"


Bardzo lubię to opowiadanie pomimo,że krótkie ,ale ma w sobie to "coś" co mnie zachęciło do przeczytania ;)

Opowiadanie składa sie z 2 części.
http://lovevsus.blogspot.com/

Tytuł: " Zanim zajdzie słońce"
Autor: Faceless  
Czasy: Zaczyna sie na 5 roku/Hogwart/po szkole
Status: I częśc ZAKOŃCZONE II część AKTUALNE

Fragment opowiadania:

"...„-Powiedz mi, żałujesz czasem, że zrezygnowaliśmy z magii? - spytał mężczyzna, przyglądając się uważnie swojej ukochanej, która uśmiechnęła się, słysząc zadane jej pytanie.
-Może to głupie, ale zdarzają się momenty, kiedy wydaje mi się, że jakaś część mnie umarła z tego powodu. Powinno mi być łatwiej, w końcu wychowywałam się w mugolskiej rodzinie, a jednak wszystko to pozostawiło jakąś niezapełnioną lukę w moim życiu.
-Więc żałujesz?
-Ucieczka była naszą jedyną szansą. To, że czasami chciałabym być rybą, nie znaczy, że żałuję, że jestem człowiekiem – odpowiedziała z przekonaniem, obserwując otaczające ich domki jednorodzinne.
Blondyn roześmiał się, słysząc ostatnie zdanie.
-Ty i te twoje porównania. Kiedy dowiedziałaś się, że się w tobie kocham, porównałaś to do...
-Informacji, że zostałam adoptowana, wiem – weszła mu w pół zdania. Doskonale pamiętała, że wtedy śmiał się w taki sam sposób, zupełnie szczerze, odsłaniając wszystkie zęby w szerokim uśmiechu. -To porównanie wydaje mi się jednak trafne. Widzisz, skoro urodziłam się po to, żeby z tobą być, to nie mogę tego żałować. To nie był nasz wybór, nie mieliśmy innego wyjścia...”


1 komentarz:

  1. :o Dziękuję bardzo za polecenie mojego opowiadania, to naprawdę miłe! :)

    OdpowiedzUsuń