sobota, 5 października 2013

"Moje mini opowiadania"

Na tym blogu znajdują sie mini opowiadania o różnych parringach ;]

Są tam nie tylko Dramione ale też Sevmione i Lucmione ;p

http://mojeminiopowiadania.blogspot.com/

Tytuł: "Moje mini opowiadania"
Autor: Gisia 
Czasy: różne ;p
Status: AKTUALNE


Fragment Opowiadania:

"...- Róże- zaproponowała Pansy zrezygnowana.
- Nie , nie one- zaprzeczył Draco.
- Tulipany?
- Nie!
- Fiołki?
- Raczej nie!
- Frezje ?-
- A jak wyglądają?
- W sezonie, kwiaty nabywają zielonego odcieniu- powiedział Pansy.
- To nie- westchnął Draco.
- Irysy?
- To takie niebieskie?
- Tak!
- Więc nie!
- Draco !!
- No co ? Naprawdę nie wiem jak się nazywają!
- Lilia ?
- Jest żółta tak?
- Tak!
- Więc nie!! On nie był żółty!
- Super to wszystkie żółte odpadają!! Narcyz, słonecznik, Gerber są żółte, więc one nie… Czekaj a ty pamiętasz kolor?
- Tak , był ee no trochę białego i innego…
- Nie wiesz nic więcej?
- No podobno kiedyś był kwiatem żałobnym- powiedział niepewnie.
- Draco kretynie trzeba było tak od razu!! To Cantedeskia inaczej zwana Kalla!
- Super!!- wykrzyknął zadowolony blondyn..."

4 komentarze:

  1. To jest chyba najlepszy blog z miniaturkami, na który się natknęłam. Wszystkie miniaturki są genialne i różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten bolg!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;D
    Wpadłam na Twojego bloga przypadkiem, ale wcale tego nie żałuję xD
    dziewczyno, ale ty świetnie piszesz *o*
    mam nadzieję, że poinformujesz mnie o kolejnym rozdziale ;)
    zapraszam do przeczytania meine "Hellheaven" ^^
    mam nadzieję, że nie pożałujesz :)
    Ps. na blogu oprócz opowiadań są też recenzje książek. Liczę na Twoją opinię w sprawie mojej pseudo-książki xd
    Pozdrawiam C.C.Clouds ;*
    http://mybooksmylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z miniaturkami???

    OdpowiedzUsuń