niedziela, 13 października 2013

"Przypadek z Piórem"

  

http://www.magiczne.pl/index.php?showtopic=28&mode=linearplus

Tytuł: "Przypadek z piórem"
Autor: Aeth
Czasy: Hogwart
Status: ZAKOŃCZONE

Fragment opowiadania:

"Hermiona Granger rzadko się spieszyła. Zawsze wszystko miała na czas, wszystkie zadania robiąc przed terminem, nie spóźniając się na lekcje ani na spotkania prefektów. Była po prostu perfekcyjnie zorganizowana, co czasami wprawiało Harry'ego i Rona, szczególnie Rona, w stan powszechnie znany jako biała gorączka. Ale teraz było inaczej. Przemierzała długie korytarze Hogwartu szybkim krokiem, zmierzając do pustej sali od transmutacji, łapczywie łapiąc oddech za każdym krokiem. Przyśpieszyła lekko, gdy zobaczyła drzwi do klasy i w chwilę później znalazła się w środku. McGonagall akurat nie było, ale Hermiona wcale się tym nie przejęła. Nie zatrzymując się podeszła do biurka, przy którym zawsze siedziała. Z każdym krokiem narastało w niej przerażenie i ciarki przeszły jej po plecach gdy stanęła, oszołomiona, przed biurkiem. 
Było puste. 
'Och, nie,' pomyślała. 'Zgubiłam moje pióro...'

5 komentarzy:

  1. Wow świetna :) i chyba najdłuźsza jaką czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisana, lekko i co najważniejsze fabuła nie jest tak idiotycznie niemożliwa jak w dużej ilości tego typu fanfików. Pozdrowienia dla autorki bo na prawdę ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najlepiej napisanych jakie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z najlepszych jak dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń