czwartek, 19 września 2013

"Spróbuj choć raz odsłonić twarz i spojrzeć prosto w słonce..."

Kolejny bardzo ciekawy blog.

http://wbrew-woli.blog.onet.pl

Tytuł: Wbrew woli
Autor:Adrienn
Czasy: Po wojnie/dorosłe życie
status:ZAKOŃCZONE

Fragment opowiadania:


"... -Bal przebierańców? Malfoy miał naprawdę świetny pomysł – Peabody uzupełniała karty pacjentów. – Zastanawiam się nad kostiumem… Co powiesz na żonę szejka arabskiego?

Hermiona uśmiechnęła się.

-Nadawałabyś się. Choć ja bym widziała cię raczej w roli księżniczki. Zawsze uważałam, że blondynki wyglądają bardziej… „księżniczkowato” od brunetek.

-Nie, to nudne. Może przebiorę się za nietoperza – Peabody oparła się łokciami o biurko.

-To ja chyba za wiewiórkę – mruknęła Hermiona.

Emily parsknęła śmiechem.

- Ty powinnaś być elfem, albo coś w tym stylu. Hej, zakładając, że przyniosę ci kawę z baru, uzupełnisz za mnie resztę kart? – Emily spojrzała błagalnym wzrokiem na przyjaciółkę. – Chciałam dziś szybciej wyjść.

Hermiona spojrzała krytycznym okiem na plik białych kartek "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz