środa, 18 września 2013

"Chciałbyś, żeby miłość dowiodła ci, że istnieje. Nie tędy droga. To ty masz dowieść, że istnieje."

Kolejny zakończony blog.

http://she-chose-him.blog.onet.pl/

Autor: Casparow
Tytuł: "Chciałbyś, żeby miłość dowiodła ci, że istnieje. Nie tędy droga. To ty masz dowieść, że istnieje."
Czasy : Hogwart/Voldemort  żyje
Status: ZAKOŃCZONE

Fragment opowiadania :

"...– Hermiona? Co to jest miłość? – Pytanie to zostało zadane przez Ginny pewnego gorącego popołudnia, kiedy siedziałyśmy w ogródku Weasley’ów, korzystając z ostatnich promieni zachodzącego słońca. Popatrzyłam się na nią ze zdziwieniem. Wzrok miała utkwiony w nieokreślonym punkcie przed sobą i widać było, że się nad czymś intensywnie zastanawia.
– Czy ktokolwiek potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi? – Odparłam filozoficznie.
– Ale mi chodzi o to, czym ona jest według ciebie.
Zastanowiłam się przez chwilę.

Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty.
To też nie diabeł rogaty.
Ani miłość kiedy jedno płacze
a drugie po nim skacze.
Miłość to żaden film w żadnym kinie
ani róże ani całusy małe, duże.
Ale miłość – kiedy jedno spada w dół,
drugie ciągnie je ku górze.*

– Tylko nie mogę zrozumieć, czemu nagle cię to zainteresowało? – Zapytałam zaciekawiona.
– Bo wiesz… Seamus Finnigan. Ten z twojego roku. No bo… Wiesz… Znaczy… – Jąkała się. Patrzyłam się na nią ze zdziwieniem, a chwilę później na moją twarz wypłynął powoli ogromny uśmiech.
– Nasza mała Ginny się zabuuujała – zaśpiewałam jej prosto do ucha..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz