piątek, 20 września 2013

"Love in secret"

Kolejne opowiadanie , które bardzo lubię ;]

Na tym blogu znajdują się również świetne miniaturki a raczej opowiadania kilkuodcinkowe ;]

http://dracohermiona.blogspot.com/

Tytuł: " Love in secret"
Autor: angusa
Czasy: Hogwart/ostatni rok nauki
Status: AKTUALNE

Fragment opowiadania:

"... – Bo znam twoje upodobania, Malfoy.
– Masz mnie za erotomana? Ty nie jesteś wcale lepsza.
– Błagam, oszczędź mi szczegóły – powiedziała zażenowana, odgarniając włosy w twarzy.
– Czemu, myślałem, że cię to zainteresuje. – Draco odwrócił się od okna i spojrzał w jej zarumienioną twarz.
– Właściwie tak i nie.
– Nie rozumiem. – Hermiona westchnęła ciężko i kontynuowała:
– Dowiedziałam się, że łączyło nas coś niezwykłego i być może byliśmy w tym szczęśliwi, ale musisz wiedzieć, że… na dzisiejszy dzień z całą pewnością nie będę tego kontynuować. – Blondyn znieruchomiał jak głaz. Nie od razu dotarło do niego znaczenie jej słów
– Co to oznacza? Czyli zrywasz?
– Malfoy, czy ty nie rozumiesz? W mojej pamięci nigdy z tobą nie byłam i nie jestem tą Hermioną, którą znałeś.
– Bzdury! Ty się w tym związku nie zmieniłaś. – Zaczął ostro Draco.
– Na pewno zmieniłam się do tego stopnia by cię zaakceptować i się w tobie zakochać.
– Sprawię, że ponownie tak się stanie. Pokażę ci moje wspomnienia.
– I sądzisz, że to rozwiąże sprawę? Nie jestem jakąś maszyną, którą można zaprogramować.
  – Nie wiem co chcesz przez to powiedzieć, ale musimy się trzymać razem. Coś niedobrego się dzieje. Coraz więcej czarodziei ginie bez śladu i teraz został zaatakowany Potter..."

2 komentarze:

  1. lepszego bloga niż ten nie znajdziecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angusa. Moj ideal pisania ^^

    OdpowiedzUsuń