czwartek, 26 września 2013

" Hermiona jakiej świat nie poznał"


Na tym blogu znajdują sie dwa opowiadania , w każdym z nich Hermiona jest żona Dracona.
Ale czy z własnej woli?
Tego dowiecie sie jeżeli przeczytacie :

http://hermionamalfoy.blog.onet.pl/

Tytuł: " Hermiona jakiej świat nie poznał"
Autor: ~Hermiona
Czasy: po szkole/dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONA


Fragment opowiadania:

" ...Wcześnie rano wstałam, żeby wymknąć się niezauważenie. Umyłam się i ruszyłam do drzwi. Gdy je otworzyłam moim oczom ukazał się obraz prawdziwej nędzy i rozpaczy.

Naprzeciw drzwi, na ziemi, siedział Draco. Po podkrążonych oczach i rozczochranych włosach zgadywałam, ze nie spał całą noc.

-Myślałem, że nigdy nie wyjdziesz…

Wstał z niemałym trudem. Dopiero teraz zauważyłam, że obok niego leży butelka Ognistej Whisky.

-Jesteś pijany.

-Wcale nie. Z resztą, czy to nie byłoby normalne? Moja żona nie wróciła na noc.

-Oj, awansowałam? Jeszcze wczoraj byłam zwykłym inkubatorem, którego pieprzy się, aż dzidziuś się pojawi.

-Nawet tak nie mów.

-A co, nieprawda? A może prawda boli? Bo chyba musiałeś jakoś JEJ wytłumaczyć, czemu to ona, a nie ja, siedzi na tym biurku. A może nie była ciekawa? Taka, jak to się mów… dama do towarzystwa? Staczasz się, kochanie…

-Przestań!

-Oj, nie, nie! Wreszcie to ja, nie ty, mogę się wygadać! Całe to małżeństwo, ostatnie miesiące, czym były dla ciebie? bo ja właśnie wczoraj przekonałam się, że spałam z facetem moich marzeń. Wiesz dlaczego? Bo tylko w tych marzeniach on pozostaje! Tylko w nocy potrafisz być czuły. Na co dzień jesteś dokładnie takim samym smarkaczem, jak za czasów szkoły!

-Hermiona, uspokój się..."

1 komentarz: