czwartek, 19 września 2013

Mów szeptem jeśli mówisz o miłości...

Jeden z moich ulubionych blogów.

Młoda dziewczyna a ma naprawdę wielki potencjał ;]
Na jej blogu znajdują sie ,aż dwa opowiadania ;)


http://bezdefinicji.blogspot.com/


Tytuły: Mów szeptem jeśli mówisz o miłości i Ukryte Demony
Autor: Edge
Czasy: I Hogwart/po wojnie/ostatni rok nauki II dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONE

Fragmet opowiadania - "Ukryte Demony" 

"...- Draco! - ktoś złapał mnie za ramiona i zaczął mocno potrząsać. Poczułem, że po policzkach zaczynają lecieć mi łzy, które były powstrzymywane zbyt długo.
- Nie! - wrzasnąłem, starając się wyrwać.
- Co się dzieje? Gdzie ty byłeś? - Blaise starał się utrzymywać ze mną kontakt wzrokowy.
- To wszystko twoja wina! To ty kazałeś mi wychodzić z domu! Zmusiłeś mnie! - krzyczałem coraz bardziej drżącym głosem.
- O czym ty mówisz? Co się stało? - Diabeł nie przestawał mną potrząsać.
- Widziałem ją! Przez ciebie! - wyrwałem mu się i cisnąłem lampą o podłogę. Kawałki szkła wyleciały w powietrze.
- Widziałeś kogo?!
- Hermionę! - wrzasnąłem, po czym opadłem bez sił na dywan. Łzy wciąż spływały mi po twarzy.
- Czy ciebie trzeba pilnować na każdym kroku?! - Blaise ukucnął obok mnie i zaczął zaklęciami pozbywać się szkła. Wyglądał na zdenerwowanego, ale jednocześnie zadowolonego.
- Wiedziałeś, że ona jest w Londynie?! Wiedziałeś! - zdałem sobie z tego sprawę dopiero teraz.
- I co miałem ci niby powiedzieć? Granger tu jest. Lepiej uważaj, gdzie patrzysz, bo wspomnienia mogą cię zniszczyć! - wrzasnął w odpowiedzi.
- Dobrze wiesz, że teraz będzie ze mną coraz gorzej - powiedziałem już nieco spokojniej.
- Gówno mnie to obchodzi! Masz wziąć się w garść. To, że ją widziałeś, nic nie znaczy - Blaise podniósł mnie z podłogi jednym ruchem. Zacisnął dłoń na mojej koszuli i nie przestawał mierzyć mnie wzrokiem..."

5 komentarzy:

  1. Wszystkie blogi, które polecasz także czytam bądź przeczytałam.

    Zapraszam Cię do siebie nowa-hermiona-granger.blogspot.com może moje opowiadanie Ci się spodoba i je polecisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    uważam, ze pomysł z blogiem, na którym polecasz przeróżne historie Dramione jest naprawdę świetny. Myślę, że to pomoże nowym autorom zdobyć pierwszych stałych czytelników! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać masz gust. Polecasz świetne blogi, które u mnie osobiście są w czołówce najlepszych, jak nie najlepsze. Jeśli chodzi o ten blog to ja kocham opowiadanie Bez definicji, za całokształt. Ukryte demony też są świetne.
    Dlatego w pełni się zgadzam, Edge jest osobą z ogromnym talentem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej czy mógłby mi ktoś powiedzieć na czym polega "Zaproszenie do bloga"? Bo chciałam przeczytać te opowiadanie. Czytałam je kiedyś i fajnie jest wrócić do "starych śmieci". A niestety nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń