poniedziałek, 23 września 2013

" Moje marzenia nic bez Ciebie nie znaczą"


II Część opowiadania "Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu"



http://dramione-never-let-me-go.blogspot.com/


Tytuł: " Moje marzenia nic bez Ciebie nie znaczą"
Autor: Sheireen Nightshade 
Czasy: po szkole/dorosłe życie
Status: AKTUALNE

Fragment opowiadania :

"... - Trudno, żebyś ich widziała, skoro zniknęłaś na całe dwa lata i nic się nie odzywałaś – usłyszała jego głos i westchnęła w duchu. Poczuła jak ogarnia ją panika i jeszcze większa złość. Spojrzała na niego badawczo, po czym odparła spokojnie.
- Przykro mi, ale my się chyba nie znamy, więc nie miałam potrzeby się odzywać – ścisnęła mocniej dłoń Pottera i odwróciła się do niego plecami. Draco zazgrzytał zębami i szybkim krokiem do niej doszedł. Chwycił ją za ramię i brutalnie obrócił w swoją stronę.
- Zabieraj łapy! – warknęła i z całej siły uderzyła go w tors, by go odepchnąć. Jednak Draco był zbyt silny.
- Słuchaj no, Granger – syknął, a jego ręce mocniej zacisnęło się na jej ramieniu. – Nie miałaś prawa wyjeżdżać nic mi o tym nie mówiąc…
Hermiona syknęła z bólu, bo jego uścisk był niezwykle mocny.
- Draco, zostaw ją – Harry z groźną miną szarpnął jego rękę tym samym uwalniając Hermionę. Młody arystokrata odwrócił się wyraźnie wściekły i podszedł do barku z alkoholem.
- I znów pije, gdy coś go zdenerwuje – spostrzegła dziewczyna, a Harry kiwnął głową.
- Dokładnie od 15 sierpnia. Wtedy, kiedy wyjechałaś – oznajmił.
- Pamięta datę? – zdziwiła się.
- Przez cały czas..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz