piątek, 27 września 2013

"Heartbeat in the Silence"


Aktualnie jedyny blog o tematyce Dramione,który przeczytałam na stronie Tumblr.

I jest naprawdę swietny.

http://heartbeat-in-the-silence.tumblr.com/

Tytuł: "Heartbeat in the Silence"
Autor:  diamond-hill
Czasy: Hogwart/ostatni rok nauki
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania: 

"...- co robisz, Smoku? - spytał Blaise Zabini, wparowując bez pytania do dormitorium blondyna.
- myślę - odparł Draco odruchowo.
- Nie rozśmieszaj mnie, pytałem poważnie.
- poważnie: myślę. Wbrew temu co o mnie sądzisz: czasem mi się to zdarza.
- Niech ci będzie, zatem myślisz. O czym?
- o kolorach - znów odruchowa odpowiedź. Na Merlina! “O kolorach”! Jakie to…niemęskie!
- no, no, no…! Nie wiedziałem, że w naszym Smoczku drzemie taka artystyczna dusza! - zakrzyknął Blaise, nie posiadając się z radości.
- zamknij się, myślałem o sukienkach! - odwarknął Draco, nim zdał sobie sprawę, że brzmi to jeszcze głupiej. Zabini zakwiczał i począł dusić się ze śmiechu, podczas gdy blondyn zaczerwienił się ze wstydu i gniewu.
- o su…o sukienkach, mówisz? - wysapał Blaise pomiędzy histerycznymi atakami wesołości - czy…czyich, swoich czy P…Pancy?
- ty to, Zabini, wstydu nie masz. Włazisz do MOJEGO dormitorium jak do siebie, i w dodatku ze mnie drwisz, na MOIM terenie. Jeszcze chwila a wykopię cię za drzwi. - oznajmił chłodnym tonem Malfoy, przyjmując słusznie, że w szczególnym przypadku Blaise’a Zabiniego najskuteczniejszą obroną jest atak..."

1 komentarz:

  1. To jest jeden z moich ulubinych blogow a ten fragment co dalas jest cudowny ja zawsze placze ze smiech przy tym

    OdpowiedzUsuń