czwartek, 30 stycznia 2014

"Tatuaże"

Słodka miniatureczka , którą bardzo szybko się ją czyta ;]

Same dialogi ;]

http://dziurawykociol.nora.pl/viewtopic.php?t=8997

Tytuł: "Tatuaże"
Autor: bored2hyperness
Tłumaczenie: Veronique
Czasy: Hogwart
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment opowiadania:

"...- Och!
- Au!
- Och, przepraszam... O. To ty.
- Cóż, również miło mi cię spotkać, Hermiono. Ale proszę powstrzymaj swój entuzjazm przy wchodzeniu w kontakt z moim cudownym ciałem. Ludzie mogą coś pomyśleć.
- I co by pomyśleli, Malfoy?
- Jesteś inteligenta, Hermiono, sama wiesz dobrze co.
- ...
- Co?
- Powiedziałeś do mnie Hermiona... I przyznałeś, że jestem inteligentna.
- Nie musisz być tak zdziwiona. Poza tym, tak się nazywasz, prawda? I nie widzę powodu zaprzeczać oczywistej prawdzie: jesteś najlepszą uczennicą tej szkoły... Oczywiście, zaraz przede mną.
- Nigdy nie sądziłam, że dożyję dnia w którym przyznasz się do bycia drugim w czymkolwiek, Malfoy.
- Och, teraz kiedy mówię do ciebie Hermiona, domagam się, abyś mówiła do mnie Draco.
- A niby dlaczego miałabym to robić, Malfoy?
- Bo tego chcesz. Gdzieś, w głębi chcesz wiedzieć, jakie to uczucie móc ciągle wypowiadać moje imię.
- Nie! Nie chcę!
- Och tak... Chcesz.
- Malfoy, co ty robisz? Dlaczego się do mnie zbliżasz? Mamy tu jakąś poważną osobową inwazję entuzjazmu.
- Osobowa inwazję entuzjazmu? Wiesz, słodka jesteś jak się wkurzasz... Hermiono.
- Jaka jestem? To znaczy... muszę iść. Tak. Teraz. Cześć.
 - I tyle z planu A..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz