środa, 30 kwietnia 2014

"Każde przeznaczenie musi się wypełnić"


Jest to miniaturka składajaca się z wstępu , epilogu i trzech części ;)


http://draco-hermiona-xlovex.blogspot.com/

Tytuł: "Każde przeznaczenie musi się wypełnić"
Autor: Weronika Cośtam
Czasy: Dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania :

"...Blond włosy mężczyzna upuścił szklankę z Ognistą Whisky, gdy przeczytał treść listu. Nie mieli od dawna kontaktu, ba, on prawie zapomniał o jej istnieniu. Teraz jednak zalała go fala wspomnień…
A w tym wszystkim najlepsze jest to, że dowiedział się o tym, że kilka lat temu został ojcem bliźniąt. Zobaczył w kopercie dwa zdjęcia [KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO GALERII]; jedno przedstawia dziewczynkę, podobną do dawnej dziewczyny, choć z jego rysami twarzy. Na drugim był uroczy chłopiec, podobny do niego, chociaż oczy miał niebieskie. Nie mieściło mu się to wszystko w głowie, to było niewiarygodne.
- O Merlinie… - westchnął i sięgnął po pióro i czysty pergamin, leżący niedaleko papierków z Ministerstwa.
Miał mętlik w głowie. A może to tylko głupi żart? Przecież to wszystko brzmi jak scenariusz filmu. I co miałby jej napisać? Słowa odmowy, czy zgody? A może nie powinien pisać nic? W tym momencie, w jego głowie narodził się iście ślizgoński pomysł.
„Granger,
Wybrałaś sobie świetny moment, by mnie o tym poinformować. Pewnie gdyby nie fakt, że dziewczynka umiera, nigdy bym się nie dowiedział, że mam dzieci. Skąd właściwie pewność, że to ja jestem ich ojcem? Nie ukrywam, że wiadomość od ciebie mnie zaskoczyła, a jeszcze bardziej jej treść: bardzo wątpliwa i niewiarygodna. Zgoda, oddam krew, ale oczekuję czegoś w zamian. A dokładniej Ciebie, Granger… Skontaktujmy się, a przyjadę.
PS: Tęskniłem za Tobą.
Twój ukochany,
 Malfoy”..."

1 komentarz:

  1. Dzięki! Na Twoim blogu znalazłam parę inspiracji :)
    Miłego!~

    OdpowiedzUsuń