czwartek, 24 kwietnia 2014

"Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz co Ci się trafi"

Dzisiaj znaleziony blog ;) Zapowiada się świetnie ;]

Dedykacja dla Dominiki Łapa K ;)

http://iluzja-rzeczywistosci.blogspot.com/

Tytuł: "Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz co Ci się trafi"
Autor:  Alathea
Czasy: Dorosłe życie
Status: AKTUALNE

Fragment Opowiadania :

"...Od: Nott_Grzmot@magicnet.com
Do: Dracon.Malfoy@Magic.Ministry.net
Temat: ?
Załączniki: naga_mili.jpg; towypalicioczy.jpg;
Draco-Srako!
Przykro mi, ale Twoje imię jedynie z tym się rymuje.
Poza tym piszę do Ciebie tylko i wyłącznie, by dać upust swojemu artystycznemu niedowierzaniu. I Ty mnie nazywałeś wariatem, kiedy oznajmiłem swoją decyzję o wkroczeniu na zawiłą ścieżkę poezji. A cóż sam teraz wyprawiasz? Napisałabym Ci pouczający poemat o antykoncepcji ( tak, rozmawiałem z Blaisem ), ale nie doceniłbyś mojej inwencji. Na chwilę obecną mogę zrobić tylko jedno. W załączniku masz TE zdjęcia TEJ Milicenty. Mogę jedynie szczerze oraz artystycznie modlić się o to, by to właśnie one sprowadziły Twój mózg na właściwą drogę poprzez metodę czysto szokową.
Z poważaniem
Nott,
Zwany w kręgach GRZMOT. ..."

1 komentarz:

  1. Dzięki za dedyk ;) moja fejsbukowa nazwa zawsze spoko xD

    A co do opowiadania, to musze zerknąć :D

    Dannie (dla przyjaciół Łapa ;) )

    OdpowiedzUsuń