poniedziałek, 2 grudnia 2013

"Miłość... wszystko znosi,wszystkiemu wierzy,we wszystkim pokłada nadzieję."


Tego bloga niedawno zaczęłam czytać i powiem , że dziewczyny mają niezłe pomysły ;)


http://dramione-invisible-love.blogspot.com

Tytuł: "Miłość... wszystko znosi,wszystkiemu wierzy,we wszystkim pokłada nadzieję."
Autor: Lúthien, Pyskata
Czasy: Hogwart/ostatni rok nauki
Status: AKTUALNE

Fragment opowiadania:

"...-Stary, zostaw już tą whisky w spokoju, bo nie trafisz do dormitorium -uśmiechnął się Blaise widząc, jak Draco pochłania chyba szóstą szklankę Ognistej.
-To mnie zaniesiesz -spojrzał na przyjaciela dopijając resztę bursztynowego napoju.
-Taa, jak zwykle, ja tu mam być twoją opiekunką jak ty znowu zalejesz banie prawie do nieprzytomności -żalił się Zabini.
-Jest powód mój drogi przyjacielu -uśmiechnął się Smok.
-Ty nawet bez powodu, potrafisz spić się w trupa -stwierdził Zabini.
-No już nie dramatyzuj, ty też powinieneś się napić.
-Pić to będziemy na imprezie-skomentował.
-Też -nalał whisky do szklanki Diabła.
-Dobra, dawaj, w końcu należy nam się za tą cudowną zemstę -wziął szklankę z napojem od przyjaciela.
-Zdrowie najprzystojniejszych, najbardziej przebiegłych, pomysłowych i przede wszystkim sprytnych Ślizgonów -wygłosił Draco.
-Oj przestań bo się zarumienię -machnął jedną ręką Blaise, na co obaj się roześmiali.
-Zdrowie! -stuknęli się szklankami, a po chwili ich gardła rozgrzewała Ognista."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz