sobota, 3 sierpnia 2019

"Follow your dreams"

Kolejne przecudowne opowiadanie,które jest wciągające i naprawdę warto przeczytać.Bardzo dużo sie w nim dzieje. Niestety nie ma epilogu może autorka kiedyś go doda :P Na blogu jest też 1 miniaturka .

http://wszystko-czego-pragne.blogspot.com

Tytuł: "Follow your dreams"
Autor: Nicci
Czasy: dorosłość
Status: BRAK EPILOGU

Fragment opowiadania:

- Co mam zrozumieć?! Że moje uczucia się nie liczą, że wolisz jego i zupełnie nic do mnie nie czujesz? – powoli tracił nadzieję, że dziewczyna odwzajemni jego uczucia i będą żyli razem długo i szczęśliwie. Może nie oczekiwał, że rzuci mu się od razu na szyję i wyzna miłość, ale nie przewidział, że wszystko potoczy się tak źle.
- Gdybyś powiedział coś wcześniej… gdybyś dał mi się poznać, gdybym wiedziała zanim… zanim wydarzyło się to wszystko. A teraz…
- Teraz jest za późno, tak? Za późno! Znów płace za to, że byłem pieprzonym tchórzem, stłamszonym i zastraszonym przez zaślepionego tatusia, ubezwłasnowolnionym gówniarzem. – głos zaczął mu się łamać. To wszystko nie tak miało wyglądać. Dlaczego!? Dlaczego nie chce z nim być, dlaczego nie może być w końcu szczęśliwy, przecież naprawia wszystkie te cholerne błędy z przeszłości, chyba zasłużył na swoje szczęśliwe zakończenie?! Czyż nie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz