czwartek, 18 maja 2017

"Szalona gwiazda"

Kochani wychodzi na to,że kolejny raz zapomniałam dodać opowiadanie,które przeczytałam jakiś czas temu. Znalazłam je przypadkiem i ponownie przeczytałam :3 


https://www.fanfiction.net/s/2864111/1/Szalona-gwiazda

Tytuł: "Szalona gwiazda"
Autor: Perfectcircle
Tłumacz: Eos rosy-fingered
Status:ZAKOŃCZONE

Fragment opowiadania:

"...Co niby mam z tym zrobić? – zapytał nerwowo.
- Wypić.
Szczęka mu opadła.
- Słucham? Nie wypiję niczego, co ma w sobie truciznę – skrzyżował ręce na piersiach –
Sama to wypij, Gryfonko.
- Ja już odwaliłam kawał ciężkiej roboty, teraz ty wypróbuj czy to działa. – powiedziała,
nie przyjmując „nie” za odpowiedź.
- Dlaczego miałbym wypróbowywać na sobie? Może jest źle zrobiony.
- Zawsze możemy obudzić nauczyciela – starała się przemówić mu do rozsądku. – Nic ci
nie będzie, do cholery!
Uśmiechnął się z zadowoleniem.
- Co będę z tego miał?
- Dobry stopień! – ucięła.
- Poczekaj! Jeśli to nie zadziała, pozwolisz mi się pocałować – zaczął. Widział, jak
rozszerzają jej się oczy. – Jeszcze nie skończyłem, więc nie zarzucaj mnie słowami. Ale
jeśli ten eliksir zadziała nie będę zawracał głowy tobie i Nocnikowi, i Łasicy przez tydzień.
No i jak?
- Mówisz tak, jakbyś już wiedział, że eliksir się nie udał – powiedziała wrednie. – Wiem,
kiedy nie mam racji, draniu, więc nie startuj mi tu z propozycjami! Dlaczego miałbyś
chcieć pocałować Gryfonkę i szl..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz