środa, 1 marca 2017

Within the sound of silence


Kolejny bardzo ciekawy blog na którym znajdują się tłumaczenia opowiadań Dramione :3
Jest tam opowiadanie pt. "Wiara" i baaardzo mi przypadło do gustu. Jedno z lepszych opowiadań :3
"Wiara" jest autorskim opowiadaniem Agatte :) 

http://agatte-ff.blogspot.com/

Tytuł: "Within the sound of silence"
Tłumaczka: Agatte
Czasy: różne
Status: AKTUALNE

Fragment opowiadania (opis)



Trwa wojna. Voldemort został pokonany przez Harry’ego w bitwie o Hogwart, jednak znalazł sposób, by odrodzić się na nowo. Czarodzieje walczący o wolność magicznego świata musieli zejść do ukrycia, ale dalej pojedynkują się ze śmierciożercami. Mimo to szala zwycięstwa przechyla się na stronę Czarnego Pana...
Hermiona znajduje Draco Malfoya, który ukrywa się na przedmieściach Appledore. Czy wyda go w ręce Zakonu? A może nawiążą współpracę, przez co jej własne poglądy na temat „jasnej strony” nie będą już tak klarowne? Co da jej Draco i co ona da mu w zamian?
Nie będzie słodko ani kolorowo. Nie będzie wielkiej miłości ani pięknych wyznań. Nie napisałam bajki. To jest opowieść o przełamywaniu barier, zrozumieniu i... wierze — w siebie, w innych i w to, co nas otacza.


3 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, dziękuję za polecenie. :)
    W ramach wyjaśnienia - Wiara to moje autorskie opowiadanie. Przetłumaczyłam tylko kilka miniaturek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :3
      Masz kobieto talent !!!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Mogę się tu zareklamować? haha
    Bardzo mi zależy na choć jednym czytelniku mojego opowiadania dramione <3
    http://dramione-by-zaczytanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń