poniedziałek, 27 marca 2017

"Esencja cierpienia"


Kolejne opowiadanie,które wywołało u mnie burze emocji.
Coś niesamowitego.
Autorka ma świetny styl pisania.
I jeżeli tu zagląda to dziękuję jej za to opowiadanie ;*

https://www.wattpad.com/story/88212054-esencja-cierpienia-dramione

Tytuł: "Esencja cierpienia"
Autor: AnkaJestem
Czasy:Wojenne
Status: ZAKOŃCZONE

KRÓTKA ZAPOWIEDŹ :


Mówią, że jestem obłąkana. 
Mówią, że jestem cieniem.
Mówią, że zginęłam na polu bitwy.
Nie postradałam zmysłów - ja tylko zobaczyłam prawdę,
 ukrytą w mroku.
Poznałam wszystkie odcienie czerni.
   Trwa wojna.
Jeden z odłamów Zakonu Feniksa został pojmany przez śmierciożerców,
a z nim Hermiona Granger. 
Przeżyła piekło,
 żeby po paru miesiącach opowiedzieć aurorom swoją historie,
 zanim zostanie wykonana na niej kara śmierci.
Co takiego sprawiło,
 iż bohaterka wojny między czarodziejami, 
stoczyła się na samo dno i zabiła pierwszego człowieka? 
Jak została panią Malfoy? 
Czy egzekucja rzeczywiście nastąpi?

1 komentarz:

  1. Tak teraz przeglądałam i natknęłam się na resztę moich opowiadań w Twojej polecalni :D Bardzo dziękuję za przekazywanie ich dalej ;)
    Mogę jeszcze dodać, że wszystkie moje Dramione są także w formie blogów ;)
    Jeszcze raz dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń