czwartek, 2 marca 2017

Simply Irresistible


Słodkie opowiadanie. Oczarowało mnie w 100%. Jestem wdzięczna,że po raz kolejny mogłam przeczytać coś tak ciekawego. 

https://simply-irresistible-dramione.blogspot.com

Tytuł: "Simply Irresistible"
Autor oryginału: bookworm1993
Autor tłumaczenia: Arcanum Felis
Czasy: Dorosłość pomieszana ze wspomnieniemi z Hogwartu
Status: ZAKOŃCZONE

Wprowadzenie do opowiadania :


Draco uśmiechnął się zarozumiale. 
— Mam zamiar cię wystylizować.
— Co proszę?
— Słyszałaś Granger, wystylizuję cię tak, że każdy mężczyzna będzie cię pragnął i Weasley umrze z żalu. Nie będzie można ci się oprzeć.
  
N/A: Jest bardzo zadowolona z tej historii (tłumaczka także). Włożyła wiele pracy i wyobraźni, żeby stworzyć ten fan ficion. Ma nadzieję, ze historia się spodoba i zdobędzie rzeszę fanów


4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za polecenie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak wiele blogów czytasz obecnie. Sama chciałam polecić ci jeszcze swój, który niedawno zaczęłam :D
    http://magia-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj sporo 😂😂 ale z miła chęcią zajrze również do Ciebie :3

      Usuń