niedziela, 10 maja 2020

"Bez przyszłości"

Kolejna miniatureczka na niedziele :)

http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=23926

Tytuł: "Bez przyszłości"
Autor: ScarlettAngeline
Czasy: Hogwart
Status: ZAKOŃCZONE

Fragment :

Wkrótce mało widoczne znaki przemieniły się w te większe. Nawet moi przyjaciele, Harry i Ron, zauważyli, że coś się dzieje.
— Hermiono, o co chodzi z Tobą i Malfoyem? — zapytał pewnego wieczoru Wybraniec, kiedy siedzieliśmy razem przy kominku w Pokoju Wspólnym.
— W jakim sensie? Nie rozumiem cię, Harry. — Udałam zaskoczoną.
— Nie zwróciłaś uwagi na to, że ostatnio dość dziwnie się zachowuje? To znaczy, nie wyzywa już ciebie i czasami długo cię obserwuje? Zresztą, nie udawaj zaskoczonej, ty też mu się przyglądasz! — Harry próbował mi spojrzeć prosto w oczy, ale ja odwracałam wzrok. Bałam się, że mógłby z nich wszystko wyczytać.
— Właśnie! Co to ma niby znaczyć? — odezwał się Ron.
— Ja naprawdę nie mam pojęcia, o czym wy mówicie! A teraz przepraszam, jestem zmęczona — powiedziałam i wstałam z obitego czerwonym aksamitem fotela, kierując się do dormitorium dziewcząt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz