środa, 22 lipca 2015

"Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości"


Superowe opowiadanie mające tylko 10 rozdziałów,ale warto je przeczytać ;)
Znajdują sie tam również 4 miniaturki i 2 Drabble.

http://nie-mysl-o-szczesciu.blogspot.com/

Tytuł: "Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości"
Autor: Magda Kowalczyk
Czasy: czasy Hogwartu na przemian z dorosłością
Status: AKTUALNE

Fragment opowiadania:

„To że kiedyś odejdziesz, to jak rzucić na stół w kasynie los
Spoglądałaś niepewnie, kiedy mówiłem wprost
Że mamy szczęście, znaleźliśmy siebie już
Tak jak dusze dwie co łączą się na zawsze
Nagle niebo spada w dół
Zabierasz wszystko”
~ „Winny”

***

- I co było dalej?
- Poszłam na wojnę. Myślałam, że już nigdy nie wrócę do domu. Chciałam oddać życie za ważną sprawę.
- Ale wróciłaś, więc czemu…?
- Duma, kochanie, duma. A on po drodze uratował jeszcze życie mnie i moim przyjaciołom.
- Uratował? Więc musiał cię naprawdę kochać.
- Nie. Nie sądzę. Może lubił, może był zakochany, ale nie kochał. W tamtych czasach nie było miejsca na miłość.
- Więc co to było, jeśli nie miłość?
- Nie mam pojęcia. I nie chcę wiedzieć. To już nie ma znaczenia. – I znowu kłamiesz, a ja nie mogę Ci powiedzieć, że o tym wiem. Mamo, minęło tyle lat, a Ty wciąż go kochasz… 

***"

3 komentarze:

  1. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę! Pomogłabyś mi znaleźć jedno opowiadanie? Niewiele z niego pamiętam, bo przeczytałam go dawno temu. W sumie nawet nie wiem czy to było opowiadanie, czy miniaturka. Draco, Hermiona i reszta paczki( na pewno byli tam Harry, Blaise, Ginny) wyruszają w jakąś podróż, są w dżungli, i pamiętam wątek, że Hermione jakiś dziwny gościu zakopuje żywcem, a Draco z innymi jej szukają, oni wszyscy chyba uciekali przed tym szaleńcem. Przepraszam, że tak chaotycznie, ale może coś ci to mówi? Jeśli nie kojarzysz, to nie szkodzi, bo to było tak dawno temu, że ja sama nie pamiętam szczegółów :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytuł tego opowiadania to nowy hogwart

      Usuń
    2. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!

      Usuń