środa, 1 grudnia 2021

"Najcenniejszy skarb"

Ciekawy zamysł na tą miniaturkę :) jedynym minusem jest to,że Hermiona jest trochę płaczką.


Tytuł: "Najcenniejszy skarb"
Autor: Kayka_U
Czasy: dorosłość
Status: ZAKOŃCZONE

fragment :


- Gotowa? Chodź – mówisz jej drzwi, żeby pierwsza wyła. Kiedy się na korytarzu zatrzymał jej ręce, jednak ona od razu wyrwała.
- Co ty robisz?! – krzyknęła oburzona.
- Uspokój się, w końcu udajemy małżeństwo – warknął, ponownie śnił do rąk panny Granger i razem ruszyli na śniadanie.

*****




4 komentarze:

  1. Cześć, sto lat temu, jeszcze gdy działał blog Onet, czytałam wiele opowiadań w tej tematyce. Czy kojarzysz może bloga gdzie Hermiona i Ron byli małżeństwem. On ją bił, a Draco był prawnikiem. Kojarzę rozdział że poszli jako para na jakiś bal, i ona tańczyła z Draco, a potem musiała za to w domu oberwać... Potem oczywiście Draco się orientuję że coś jest nie tak i oferuje pomoc... W mojej głowie po kilkunastu latach wspominam to jako blog idealny. Może kojarzysz? No nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana onetowskich blogów już niestety nie ma 😑 jednakże podobne opowiadanie znajdziesz na wattpad u autorki Bylam_XYZ . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że taki dłuższy przestój w publikowaniu nie zapowiada zamknięcia Polecalni. Byłoby bardzo szkoda, jako że to jedna z ostatnich tak dużych w tej tematyce. Mam też do niej sentyment! Życzę dużo frajdy z jej prowadzenia!
    Pozdrawiam,
    Martwiała


    [smocza-opowiesc.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru was zostawiać . Wracam z nowymi poleceniami 🤩💚😘

      Usuń