poniedziałek, 28 września 2020

"Historia oczami smierciożercy"

Kochani przejrzałam mojego bloga wzdłuż i wszerz i okazuje sie,że nie poleciałam wam tego świetnego opowiadania. Więc polecam teraz :) Starość nie radość skleroza dopada:P


https://www.wattpad.com/story/94958704-historia-oczami-%C5%9Bmiercio%C5%BCercy-dramione

 

Tytuł:  "Historia oczami smierciożercy"

Autor: xoxoAyakaxoxo

Czasy: wojenne

Status: ZAKOŃCZONE

 

ZAPOWIEDŹ OPOWIADANIA:

 

 

Zupełnie inna historia o miłości między bezwzględnym śmierciożercą, a zwykłą szlamą.
 Uwielbiać można oczami, które są zwierciadłem naszej duszy; pokochać oczami,
 które w tych czasach są jedynym bezpiecznym miejscem, gdzie można się wypowiedzieć.
Nie było pięknie, nie było łatwo. Los  nigdy nie ma być dla nas przyjazny. 
Jest to historia opowiedziana oczami śmierciożercy. MOIMI oczami.
 Jestem Draco Malfoy i opowiem Wam moją historię.
 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz