piątek, 24 kwietnia 2020

"W pełnym słońcu"

Kochani skończyłam czytać to opowiadanie w środę wieczorem. Czytałam je bardzo długo ponieważ bałam się,że za szybko się z nim pożegnam pokochałam to opowiadanie całą sobą a postacie Hermiony i Dracona są takie cudowne,że przez długi czas będę miała Dramionowego kaca. Dziękuję z całego serca tłumaczce za ogrom pracy i czasu poświęconego na tłumaczenie tak obszernego opowiadania. Mam nadzieję,że wy również je pokochacie <3

https://archiveofourown.org/works/18189092

Tytuł oryginału : "Parade of the sun"
Autor: everythursday lub sage
Tłumacz: Donnie_Engelvin
Czasy: dorosłość
Status: ZAKOŃCZONE

Zapowiedź:

Tłumaczenie jednego z najlepszych klasyków poświęconych tej parze: Parade of the Sun autorstwa everythursday, znanej też jako sage. Niestety strona (zalinkowana poniżej), na której oficjalnie opublikowano oryginał, padła kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt miesięcy temu i nic nie wskazuje na jej rychłe zmartwychwstanie. Jest to też jeden z powodów, dlaczego nie udało mi się skontaktować z autorką w sprawie uzyskania zgody na tłumaczenie. W przypadku jakichkolwiek obiekcji z jej strony mój przekład zostanie bezzwłocznie usunięty z sieci.
Ostrzeżenia: dużo przygód, dużo słów, w tym część wulgarnych, szczypta humoru, ta i owa graficzność.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz