czwartek, 12 września 2019

"Diabeł w twojej duszy"

Cudowne opowiadanie,które przeczytałam po raz kolejny i dopiero teraz je polecam,ponieważ całkiem o nim zapomniałam i natrafiłam na nie przypadkowo. Najbardziej ubolewam nad tym,że jest niezakończone.


Tytuł:  "Diabeł w twojej duszy"
Autor: Шантанель
Tłumacz: Thera
Czasy: DOROSŁOŚĆ
Status: NIEZAKOŃCZONE

Fragment opowiadania:

- Znałeś Thomasa Beckera? - zapytała bez zbędnych wstępów, lekko zdyszanym od szybkiego marszu głosem.
- Znałem.
- Dobrze?
- Wystarczająco.
- Często tu bywał?
- Często.
- Czy widziałeś go tutaj wczoraj?
- Nie.
- A kiedy…
- Posłuchaj, Granger - Malfoy przerwał jej z rozdrażnieniem. - Nie myśl, że sterczenie tutaj i odpowiadanie na twoje idiotyczne pytania sprawia mi przyjemność. Do tego - tu spojrzał na elegancki srebrny zegarek na lewym nadgarstku – właśnie spóźniam się na pierwszy akt. Więc…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz