środa, 10 lipca 2019

"Klucz do szczęścia"

Czystokrwista Hermiona i od razu Malfoy oraz cały Slytherin ją uwielbiają oczywiście,że nie :) Kłopoty z zaakceptowaniem przez przyjaciół i znajomych . Naprawdę godne polecenia opowiadanie :)


Tytuł: "Klucz do szczęścia"
Autor: Lady_de_Monique
Czasy: Hogwart przed wojną/wojna
Status: AKTUALNE

Opis:

Życie Hermiony Granger wywraca się do góry nogami, gdy dowiaduje się, że wszystko co dotychczas o sobie wiedziała jest jednym, wielkim kłamstwem. 
Z dnia na dzień staje się czarownicą czystej krwi. Czy poradzi sobie z nową rzeczywistością? Czy zostanie zaakceptowana przez najbliższych? Czy odwieczni wrogowie nagle zmienią o niej zdanie?
O tym, jak zmieni się jej ułożony świat, odkrywają kolejne rozdziały opowiadania - zapraszam!


3 komentarze:

  1. Na samym początku chcę ci podziękować za ogromne zaangażowanie i pracę które wkładasz w prowadzenie tego bloga już od... 7 lat? Dzięki tobie poznałam mnóstwo opowiadań, które na zawsze zostaną w moim sercu. Moja przerwa od dramione trwała dwa lata i jakoś tak ostatnio postanowiłam wrócić na stare śmieci z pomocą twoich wpisów ;D
    I pojawił się pewien problem, ponieważ chciałam zacząć od ff, które parę lat temu bardzo mi się spodobało, ale za żadne skarby nie mogę sobie przypomnieć jego tytułu. Przeleciałam nawet cały twój blog, ale nadal nic mi się z nim nie kojarzy. Może po krótce napiszę to co pamiętam? Otóż był to siódmy rok nauki, Harry i Ron wyruszyli na poszukiwanie horkruksów bez Hermiony. Ona została w Hogwarcie, w którym rządziło rodzeństwo Carrow, które lubowało się w torturowaniu uczniów. Hermiona śledziła poczynania Dracona który chyba w tajemnicy przyrządzał eliksir? Pamiętam, że Ślizgoni wyruszyli na jakieś akcje itp. Pansy i Blaise latali razem na miotłach i chyba zaczęli ze sobą kręcić. Wiem, że to jest naprawdę mało danych ale tylko to pamiętam. Rozumiem, że możesz tego nie kojarzyć, przeczytałaś przecież tyle ff, że trudno je wszystkie zapamiętać. Ale mimo to wierzę w twoją pamięć, bo jesteś jedyną osobą, która może mi pomóc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci pięknie za miłe słowa :) Jestem pewna,ze czytalam to opowiadanie tylko nie jestem pewna tytulu moze Expecto Patronum wojenne. Jezeli nie to na 100% pomoga Ci na grupie na fb DRAMIONE PL . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, jest i klucz :) dziękuję pięknie za polecenie! W razie czego , opowiadanie jest dostępne również na blogspocie :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń