piątek, 28 czerwca 2019

"Expecto Patronum!"

Kolejne świetne opowiadanie prawdopodobnie już kiedyś je czytałam tylko,że na blogspocie o ile się nie myle :) Wojenne Dramione naprawdę dobre :)

https://www.wattpad.com/story/102951163-expecto-patronum-dramione

Tytuł: "Expecto Patronum!"
Autor: amortencja
Czasy: Wojenne
Status: ZAKOŃCZONE

Zapowiedz

Expecto Patronum to zaklęcie bardzo dobrze znane wszystkim fanom sagi o Harrym Potterze. Jest to rodzaj tarczy oddzielającej czarodzieja od wszelkiego demonów przeszłości i wszelkiego smutku. Warto wiedzieć, że taką tarczą może być nie tylko efekt zaklęcia, ale również relacja łącząca dwie osoby, często o skrajnie różnych przekonaniach i charakterach.

"- Nie podchodź do tego pesymistycznie - poprosiła go - Wiem, że łatwo mi mówić, bo nie jestem w twojej sytuacji, ale dobre nastawienie to podstawa. Poza tym, kiedy wrócisz do szkoły, będziesz miał blisko siebie przyjaciół i na pewno łatwiej będzie ci to jakoś przetrwać.
 - Przyjaciół - prychnął, z kpiącym uśmieszkiem - Wśród ludzi, którymi się otaczam, nie ma przyjaźni, rozumiesz? Nie jestem Potterem czy Weasleyem, którzy mogą zwierzyć się połowie Hogwartu i każdy chętnie ich wysłucha. - Hermiona z trudem powstrzymała się przed wykładem na temat, jak to bardzo Malfoy się myli. - Ja po prostu nie mam żadnej osoby, która mogłaby uchodzić za mojego przyjaciela... - i nagle przez głowę przemknęła mu pewna idiotyczna myśl. Spojrzał na Hermionę i bezczelnie pomyślał o niej, jako o kimś, kto mógłby się do niego zbliżyć. Na tę jedną chwilę przestała być irytującą przyjaciółką Pottera, a stała się... zupełnie inną dziewczyną."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz