niedziela, 27 marca 2016

"P.S Kocham Cię"

Miniaturka z Sad End.

https://m.fanfiction.net/s/94904271/PS-Kocham-ci%C4%99

Autor: KathlessBlack
Czasy: po wojnie 

Fragment miniaturki:


" W jej kieszeni był list. Do ciebie. Przykro mi. - powiedział zdławionym głosem, wręczając mi pomiętą kopertę.

Z zainteresowaniem spojrzałem na napis :

Dla najdroższego Draco.


Zatkało mnie. Jak ona śmiała tak pisać po tym co zrobiła?! Już miałem spalić kopertę ale moja ciekawość zwyciężyła. Rozerwałem pergamin i wyjąłem niedługi list..."

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy ktoś mógłby mi pomóc? Długo nie było mnie w blogosferze, część czytanych kiedyś przeze mnie Dramione nalazłam, ale najbardziej nurtuje mnie, dlaczego Poem usunęła swojego bloga poemsfanfictions? Z tego co pamięam cieszył się dosyć dużym zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam. Nie było mnie jakiś czas i byłam trochę zdziwiona :c
      pozdrawiam,
      http://precious-fondness.blogspot.com/

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia dlaczego usunęła bloga wiem jedynie,że można przeczytać Adwokata Miłości.
      Pozdrawiam.

      Usuń