środa, 1 kwietnia 2015

Liebster Blog Award

Zostałąm nominowana do  Liebster Blog Award . Zostałam nominowana przez animorf :*
Zapraszam na jej bloga nie Dramione ale jest świetny :3
http://dreaming-fangirl.blogspot.com

Oto lista blogów, które nominuje :

1. http://more-than-enemies-dramione.blogspot.com
2. http://dramione-demons-of-the-past.blogspot.com
3. http://dracohermionaundomyheart.blogspot.com
4. http://slady-cieni-dramione.blogspot.com
5. http://w-chmurach-milosci.blogspot.com
6. http://milosny-skandal.blogspot.com
7. http://dark-family-dtb.blogspot.com

7 nominacji oznacza 7 pytań dla was :3

1. Jaka jest wasza ulubiona postać z HP i dlaczego ?
2. Ulubiona lektura szkolna ?
3. Jak zaczęłą się Twoja przygoda z pisaniem?
4. Twoja pierwsza książka którą przeczytałaś to...?
5. Gdybyś mogła miecz magiczny przedmiot,co to by było i dlaczego?
6. Gdybyś mogła uratować od śmierci dwie postaci z HP , to kto nimi by był i dlaczego ?
7. Z którą z postaci z HP byś się utożsamiła i dlaczego?


A to moje odpowiedzi :

1. Jaka jest wasza ulubiona książka i dlaczego?

* Nie mam ulubionej książki . To tak jakby kazać matce wybrać ulubione dziecko.
Wszystkie które przeczytałam są tymi ulubionymi :*

2.  Jaki bohater literacki/filmowy najbardziej was przypomina?

* Beatrice Prior albo Clary Fray-Morgenstern.

3. Gdybyście mogli mieć magiczne zwierzę, co by to było?

* Zawsze chciałam mieć Smoka <3

4.  Pierwsza książka (nie lektura), którą przeczytaliście? 

* Biblia dla najmłodszych :) Miałam wtedy 6 lat :P

5.  Macie swoje ulubione miejsce na ziemi?

* Taak niedaleko domu . Mieszkam na wsi więc lubie poleżeć sobie na polu :3

6. Gdybyście mogli mieć jedną magiczną moc (bycie niewidzialnym, latanie, teleportacja, super siła, szybkość itp.) to co b to było?

* Jak byłam mała zawsze chciałam umieć latać,ale teraz myśle,że bardziej przydałaby mi się teleportacja :)





4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) Pozwolisz, że na pytania odpowiem w komentarzu, jak to mam w zwyczaju.
    1. Jaka jest wasza ulubiona postać z HP i dlaczego?
    Hermiona Granger. Uwielbiam jej charakter, sposób bycia, siłę i generalnie wszystko <3
    2. Ulubiona lektura szkolna?
    "Krzyżacy".
    3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
    Na nudnej lekcji niemieckiego. Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł na Dramione, a w końcu nie wytrzymałam i musiałam go przelać na papie, tym bardziej, że warunki temu sprzyjały, bo i co innego robić na niemieckim? :D
    4. Twoja pierwsza książka którą przeczytałaś to...?
    Wydaję mi się, że "Lessie wróć".
    5. Gdybyś mogła miecz magiczny przedmiot,co to by było i dlaczego?
    Miotła. Od zawsze marzyłam, żeby latać, a ona by mi to umożliwiła.
    6. Gdybyś mogła uratować od śmierci dwie postaci z HP, to kto nimi by był i dlaczego?
    Syriusz Black. Nie zasłużył na to, aby zginąć. Zbyt wiele w życiu wycierpiał, aby skończyć w ten sposób, tym bardziej, że dopiero co odzyskał namiastkę normalnego życia. No i oczywiście był rodziną Harry'ego.
    Wiem, że miały być tylko dwie, ale przyjmijmy, że tę dwójkę potraktujemy jako jedno :D A chodzi mi o Remusa i Nimfadorę. Oni mieli dla kogo żyć. osierocili syna, którym nawet nie zdążyli się nacieszyć.
    7. Z którą z postaci z HP byś się utożsamiła i dlaczego?
    Hermiona. Uwielbiam książki, czuję przymus stawiania na swoim, podobno jestem inteligentna i zaradna.

    OdpowiedzUsuń
  2. również odpowiem w komentarzu jutro kochana, bo zabiegana jestem strasznie. Ogólnie na nominacje nie mam czasu, ale zawsze staram się na pytania odpowiedzieć pod postami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Moja ulubiona postać...Hermiona Granger. Zawsze trwała przy swoich przyjaciołach, była pomocna, po prostu dobra :) Jej inteligencja przewyższała wszystkich i wiele razy uratowała Ronowi i Harremu tyłek :) Dlatego ją polubiłam :)
      2. "Zbrodnia i kara" jedna z niewielu lektur, która mnie wciągnęła pomimo swojej długości ( nigdy nie lubiłam lektur, które miały więcej niż 100 stron, męczyły mnie :D). Nie umiem nawet wytłumaczyć dlaczego... Ciekawa i tyle :)
      3. Przypadkiem... Czytałam blogi innych i postanowiłam napisać coś swojego, zwykły impuls :)
      4. Wydaje mi się, że "Pies, który jeździł koleją", ale pewna nie jestem. Na pewno zapamiętałam tą książkę, bo płakałam po zakończeniu bardzo długo.
      5. Zmieniacz czasu :D Każdy by chciał cofnąć się w czasie inaczej podjąć jakąś decyzję, zmienić bieg wydarzeń, pożegnać się z kimś jeśli nie mieliśmy takiej okazji...
      6. Albus i Syriusz, najbliższe osoby dla Harrego. Sama pokochałam je tak jak on :)
      7. Chyba z żadną... Posiadam cechy różnych postaci, ale żeby jednej konkretnie to niestety nie :)

      Usuń
  3. Przede wszystkim bardzo dziękuję za nominację. Jest mi bardzo miło, że pomyślałaś o mnie. Niestety nie bawię się w tego typu rzeczy dlatego na Twoje pytania odpowiem tu, w komentarzu. Mam nadzieję, że nie bd miała mi tego za złe.
    1.Jaka jest wasza ulubiona postać z HP i dlaczego?
    Wbrew pozorom to trudne pytanie, ponieważ lubię wiele osób. Dlatego pozwolisz, że wymienię chociaż trzy (to oczywiście nie wszystkie, ale ciężko jest się zdecydować, a ja zdecydowanie już nagięłam limit;p). Hermiona, Harry i Syriusz. To moja trójka;)
    2. Ulubiona lektura szkolna?
    I znowu...tylko jedna?;p Niech będzie..."Potop".
    3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
    W życiu każdego człowieka jest tak, że pewne osoby, ich decyzje, zdarzenia zostawiają po sobie ślad. Mnie też to się przytrafiło z tym, że wtedy musiałam być silna dla innych, by być wsparciem. Jednakże taka autokontrola na dłuższą metę potrafi być bardzo męcząca, a kumulowane uczucia w końcu przebijają tamę i zalewają cię do tego stopnia, że zaczynasz się dusić. Wtedy szukasz sposobu, by móc zachować równowagę. Dlatego zaczęłam uciekać w śpiew oraz pisanie, które stało się swego rodzaju terapią. Często śmieję się, ze mój komputer jest moją prywatną myślodsiewnią;) Coś w tym chyba jest, bo zawsze, gdy kończę pisać, czuję się tak, jakbym pozbyła się z głowy natłoku dręczących myśli i skumulowanych emocji. To bardzo oczyszczające;) Dlatego, jak widać, pisanie jest częścią mnie, jest moim życiem, sposobem na chandrę, chwilą refleksji i możliwością dzielenia się sobą z innymi. Natomiast prowadząc bloga odkryłam, że to także bilet w niekończącą się podróż w towarzystwie bratnich dusz;)
    4. Twoja pierwsza książka którą przeczytałaś to...?
    Siedzę i myślę nad tym pytaniem dobre pięć minut i mam pustkę w głowie...Nie pamiętam. Być może to wina tego, że książki były obecne w moim życiu od najmłodszych lat. Przepraszam, ale nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, a nie chcę kłamać.
    5. Gdybyś mogła mieć magiczny przedmiot,co to by było i dlaczego?
    O to proste!;) Wreszcie;p chciałabym mieć różdżkę;) A dlaczego? Dzięki niej miałabym nieskończone możliwości i mogłabym pomagać innym. Tak łatwiej byłoby "naprawiać" ten pokręcony świat;)
    6. Gdybyś mogła uratować od śmierci dwie postaci z HP, to kto nimi by był i dlaczego?
    Swego czasu bez wahania odpowiedziałabym, że Syriusza;) Długo nie mogłam przeboleć jego śmierci. Z perspektywy czasu jednak myślę, że to najlepsze co mogła zrobić Rowling.
    Dlatego uratowałabym Freda i Dumbledorea. Obydwaj mogli jeszcze tyle wnieść do fabuły, a tak, według mnie, stanowią niewykorzystany potencjał. Bez Albusa ostatni tom był taki miałki i mocno naciągany...a przecież tyle można było zrobić. Mogła poczekać do końca i wtedy go uśmiercić. Odnoszę wrażenie, że jest to przykład przedwcześnie zabitego bohatera. Ech....ale to decyzja autorki, którą pozostaje uszanować;) Dzięki temu mamy pole do popisu w ff;)
    7. Z którą z postaci z HP byś się utożsamiła i dlaczego?
    Chyba z każdą, o której czytałm, w zależności od fragmentu. To chyba jest fenomen i piękno książek, że możemy być różnymi osobami;) Nasza wyobraźnia jest tak plastyczna i chłonna, że nie musimy się nad tym chyba bardzo wysilać. To chyba też podoba mi się w aktorstwie- możliwość przeżywania różnorodnych doświadczeń, uczuć, wcielanie się w rozmaite role...Moim zdaniem, to bardzo wzbogacające:) Ale żeby nie było, że migam się od odpowiedzi, to chyba najbliższa była mi Hermiona. I to nie dlatego, że się wymądrzam, jak to mawia moja siostra;p Toć nie moja wina, że zazwyczaj mam rację, prawda?;)

    OdpowiedzUsuń