sobota, 8 marca 2014

"Just admit it ! "

To jest takie slodkie ,że pasuje na Dzień Kobiet ;) Prosze ;]


http://www.magiczne.pl/index.php?showtopic=9618

Tytuł: "Just admit it ! "
Autor: Punkindoodle
Tłumaczenie: SilverMoon
Czasy: Hogwart
Status: ZAKOŃCZONA

Fragment Opowiadania:

"...- Mogę sprawić, że mi to powiesz...

- Jak?

- Na przykład...tak.

- To był cudny pocałunek, ale dalej tego nie powiem!

- Czasem potrafisz być taki uparty!

- Poddajesz się?

- Czy kiedykolwiek się poddałam?

- Absolutnie nie. Nigdy nie dajesz za wygraną, w stosunku do mnie.

- Nie myśl, że nigdy nie było chwil, w których pomyślałam o poddaniu się...

- Cieszę się, w takim razie, że nie zrezygnowałaś. Jak ja ci się odwdzięczę?

- Przez powiedzenie tych dwóch błahych słów, które chcę usłyszeć.

- Skoro są nieważne, dlaczego są dla ciebie takie istotne?

- Tu mnie masz! One wiele dla mnie znaczą.

- Czy dalej będziesz czuć do mnie to samo, jeśli ich nie powiem?

- Oczywiście! Ale nie przestanę próbować zmusić cię do powiedzenia ich..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz