piątek, 14 marca 2014

"Dramione w skrócie..."

6 bardzo fajnych miniaturek ;)


http://dramione-miniaturki-by-shrew-dhl.blog.onet.pl/

Tytuł: "Dramione w skrócie..."
Autor: Shrew
Czasy: różne
Status: ZAKOŃCZONE

Fragment Opowiadania:

"...SCENA ll
(SCENA BALKONOWA)
Gdy Julia wybiegła na balkon, usłyszała jak Romeo zaklął gdyż prawie
spadł by z miotły swej a draka była by wtedy, że hej. Szybko jednak do
niej podleciał i z rozmowa juz nie czekał.


Romeo:
Siema młoda, tak se myślałem, chodź się chajtniemy, będą jaja jak
się belfry dowiedzą!
Julia:
Ależ mości rycerzu, toć pierwsze to nasze spotkanie, powinno być
chwilą wzniosłą, tętniąca emocją! Może jakąś balladę zaśpiewaj!
Poemat? Sonecik? Fraszkę jakąś? Cokolwiek!
Romeo:
Jakoś nie mam weny.
Julia:
Ależ Romeo!
Romeo:
No dobra. Wierszyk. Może być?
Stoję nad kałużą, a ta kałuża jest taka duża, bo przed chwilą była
burza, a gdy jest burza to niebo się zachmurza i pada deszcz i stąd ta
kałuża.
Julia:
E…..e…….e…….. Pięknie, jakiś ty liryczny, romantyczny,
sympatyczny. E… wzruszyłam się!
(Julia nachyla sie nad barierka, składając romantyczny pocałunek na ustach
Romea)

Głos z poza sceny
Ron: Harry trzymaj mnie bo zabiję tą fretkę!
Ginny: Ron zamknij się, to wszystko słychać.
Hermiona/Julia: Ciszej ja tu wysapuję!
Tu nastąpił wybuch śmiechu na całej sali.

Romeo:
Nie łam się lala, przełam się! Musze pogadać z tą stara
bździągwą co cię niańczy, kopsnij się po nią. (dodał z kpiącym uśmiechem,
który widziała tylko Hermiona)..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz