niedziela, 30 marca 2014

"Czasem tylko świadomość jest wolnością"

II część do opowiadanka "Wolność To Tylko Nieświadome Zniewolenie" ;) Przepraszam.Zapomniałam ;p


http://swiadomosc-jest-wolnoscia.bloog.pl/?smoybbtticaid=61274e

Tytuł: "Czasem tylko świadomość jest wolnością"
Autor: Margaret Brown
Czasy:  6 lat po szkole
Status: ZAKOŃCZONE

Fragment Opowiadania:

"... Godzinę później w holu rozpętało się małe piekło. Wszyscy goście zerwali się z miejsc i ruszyli w kierunku odgłosów krzyków i tłuczonego szkła.

- … i tak to wszystko robiłam przez ciebie! Ty zasrany dupku, pieprzyłam się z nimi wszystkimi myśląc o tobie, a po tylu latach nagle przychodzisz i mówisz, że chcesz ze mną być! Co ty sobie, kurwa, wyobrażałeś przez ten cały czas?!

- Od kiedy cię poznałem zachowywałaś się jak mała kurewka, ale teraz to już przechodzisz samą siebie! Zostawiłaś mnie wtedy w szkole, uciekłaś, kiedy powiedziałem, że chcę z tobą być! Zawsze uciekasz!

- Zostań matką moich dzieci – wykrzyczała mu w twarz jego własne słowa - Jakiej siedemnastolatce mówi się takie rzeczy? Co miałam zrobić? Twoi starzy urządziliby nam piekło, gdyby się dowiedzieli, że chcesz spędzić życie ze mną! – krzyknęła jeszcze głośniej.

Wszyscy goście przysłuchiwali się tej kłótni z wyrazem osłupienia. Jedynie Ginny, Blaise i Harry wymieniali się porozumiewawczymi spojrzeniami. Dracon nie odpowiedział na to, co wykrzyczała. Wyszedł bez słowa, trzaskając drzwiami. Hermiona jakby się ocknęła. Rozejrzała się wokół po twarzach wpatrzonych w nią i wyszła równie szybko co Dracon.

- To przyjęcie to nie był dobry pomysł – szepnęła Ginny do swojego męża..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz