To opowiadanie czyta się bardzo przyjemnie ;)
Przy okazji poprawiłam sobie humor i mogłam się pośmiać ;)
Nie miniturka ;p Opowiadanie mające kilka rozdziałów ;)
http://forum.mirriel.net/viewtopic.php?f=2&t=17055
Tytuł: "Obsługa klienta"
Autor: Sunny June 46
Tłumaczenie: A. Valensi
Czasy: Dorosłe życie
Status: ZAKOŃCZONE
Fragment Opowiadania:
"...- Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, NIEEEEEEEEEEEEEE! Nie kcem!
- Katerina! Wracaj tutaj! Katerina! KATERINA!
- Bułka z masłem, co?
- Zamknij się, Granger.
- Myślałam, że masz wszystko pod kontrolą? Z tego co pamiętam Kat miała wziąć kąpiel, ale póki co tylko ty jesteś cały mokry.
- Wepchłam Wuja Draca do wanny!
- Ależ jesteś kochana! Malfoy, czy ona nie jest kochana?
- O tak, w istocie urocza. Pomożesz mi, czy nie?
- Katerina, chciałabyś się pobawić?
- Bawić? Tak tak tak tak!
- Super! Ta gra nazywa się pływanie synchroniczne, podoba ci się?
- Tak tak tak tak tak!!!
- Będziemy udawać, że wanna to basen i pokażesz nam, jak ślicznie pływasz, dobrze?
- Dobze dobze dobze! Wuja Draco chooooooodź!
- Granger?
- Malfoy?
- Nie mogłaś wcześniej tego zasugerować?
Plusk, plusk, plusk.
- Zoba, zoba, zoba, pływaaaaaaaaam!
- I to jak pięknie, Kat… oczywiście, że nie, skoro stwierdziłeś, że doskonale umiesz się obchodzić z dziećmi i masz wszystko pod kontrolą.
- I ty mi uwierzyłaś?
Plusk, plusk, plusk.
- Łiiiiiiiiiii, ale faaaaaaaaanieeee!
- Oczywiście, że nie. Ale to było bardzo zabawne.
- Aha…
Plusk, plusk, PLUSK.
- MALFOY! Argh… czemu ty… uch… wyciągnij mnie stąd!
- Hahahahaha, Herminia też pływa!
- Ha, ha, zgadza się. Hermiona też pływa.
- Malfoy, jesteś martwy, niech tylko się stąd wydostanę!..."
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńSama obsługa klienta to oczywiście ważna rzecz, lecz nie jedyna. Musimy przecież jeszcze go utrzymać. Dzięki systemom CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy nie mamy z tym najmniejszego problemu. W końcu chodzi o to, aby klient był jak najbardziej przywiązany do naszej marki.
OdpowiedzUsuńW pełni się z Panem zgadzam. Profesjonalna obsługa klienta to podstawa nad którą powinna popracować każda firma. My do takich celów wdrożyliśmy specjalny system crm od Connecto https://www.connecto.pl. Oprogramowanie służy m.in. do usprawnienia pracy naszych przedstawicieli handlowych oraz marketingowców.
UsuńBardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńKluczowe jest to, aby menedżerowie posiadali odpowiednią wiedzę, o której można dowiedzieć się na stronie https://www.impactinternational.com/pl/blog/jak-motywowac-zespol-rozproszony . Stamtąd można naprawdę wyciągnąć wiele przydatnych informacji.
OdpowiedzUsuńIndywidualne narzędzia analityczne, takie jak te oferowane przez https://extended.tools/ są ogromnym atutem dla każdej firmy. Nie tylko pomagają w procesie rekrutacji, ale także identyfikują i podkreślają indywidualne mocne strony, które mogą być wykorzystane do zachęcania pracowników do dalszego rozwoju. W efekcie narzędzia te mogą być wykorzystywane do aktywnego motywowania personelu do ciągłego rozwoju w określonym kierunku.
OdpowiedzUsuń